Uitbreiding van de toegankelijkheidsuren van onze administratieve diensten
Thematische artikels 25 januari 2018

Uitbreiding van de toegankelijkheidsuren van onze administratieve diensten

Vanaf 1 januari 2018 werden de uren waarop de administratieve diensten van Cohezio toegankelijk zijn uitgebreid.

Onze Client Operators, bevoegd voor alles wat met geneeskundige consultaties (inplannen van afspraken voor werknemers) te maken heeft en voor het beheer van uw administratieve gegevens (adreswijzigingen, bijwerken van de werknemerslijst, …)  zijn voortaan bereikbaar tussen 8 uur en 12 uur en tussen 13 uur en 16 uur, van maandag tot vrijdag. Ter herinnering : het nummer van uw Client Operator vindt u terug op elke uitnodiging van uw werknemers op een geneeskundig onderzoek.

De toegankelijkheidsuren van onze andere diensten blijven onveranderd :

Voor alles wat te maken heeft met psychosociale risico’s.

02 / 533 74 44 (NL) 02/533 74 88 (FR)
02/533 98 77 (DE)

 "Mobbing"-lijn 
(telefoonnummer blijft ongewijzigd)
24u/24u, 7d/7 (behalve, door de week, van 12u tot 13u)


Voor elke andere aanvraag (vragen rond risicobeheer, opleidingen of facturatie …)

02/533.74.11

Alle werkdagen van 8u tot 12u en van 13u tot 16u30 h30

Met deze aanpassingen willen we beter tegemoet komen aan uw verwachtingen.